ph
ph
  OXIGÉNSZIFON     OXIGÉNPATRON     REGISZTRÁCIÓ / BELÉPÉS     KAPCSOLAT      
ph
ph
ph
fej_home
ph
ph
ph
ph



Termékeink Erzsébet-utalvánnyal is megvásárolhatóak!


Elérhetőségeink:

Telefon: +36 - 20 -553-1094

E-mail: info@oxigenszifon.hu






 

 
 
 
Oxigénszifon +1 doboz (24 db) patron + orvosi dvd + könyv
Ingyenes házhoz szállítás!

119.000 Forint                    

Megrendelheti:  a webáruházban, 

vagy: a 06-20-553-1094 telefonon








 
oxigenpatron.jpg


 




Oxigénpatron

 
5490 Ft./doboz/24db. (229Ft./db) 
4 doboz vásárlása esetén ingyenes a házhoz szállítás,
postai utánvéttel!


Megrendelheti:  a webáruházban,

vagy: a 06-20-553-1094 telefonon



 

Szervíz

Amennyiben problémája van az oxigénszifonnal, annak ingyenes javítását garanciális időn túl is vállaljuk.
A leggyakoribb hibajelenség a régebbi, sokat használt készülékek esetében a vízcsöpögés vagy az, hogy nem lehet kiengedni az összes vizet a készülékből. Ilyenkor egy tömítés garnitúra csere az esetek 99%-nál megoldja a problémát!
Ezt a tömítéscserét ingyenesen elvégezzük mindenkinek, aki rendelkezik oxigénszifonnal függetlenül attól, hogy hol vásárolta!

Ehhez hívja az következő számot:  
06-20-553-1094

Vagy küldje el postán a részünkre az oxigénszifonnak a fejét!
A patronbetekerőt a szifontestet és a nívó és felvezetőcsövet ne küldje el!

Néhány napon belül megjavítva visszapostázzuk a feladó részére!

Sérült, törött szifonfejet javítani vagy cserélni ingyenes nem áll módunkban!

Az alábbi címre kérjük elküldeni a szifonfejet:

Pentaqua Kft.
2031 Érd, Postafiók 235.


Javasoljuk, hogy a szifonfejet egy a postákon kapható belülről buborék fóliázott borítékba tegyék, 
valamint jól olvashatóan mellékeljék a nevet, címet és telefonszámot a gyors ügyintézés miatt!





Garancia

Az általunk forgalmazott termékekre a jogszabályokban foglaltak szerint termékkörönként meghatározott mértékű 1 év szavatosságot vállalunk.  A szavatosság a gyári hibára, anyaghibára vonatkozik.
 
Hibabejelentés ügyfélszolgálatunkon:
Cím: 2700 Cegléd, Jászberényi út 9. 
Tel: +36 20 553 1094
Postacím: 2031 Érd, Postafiók 235.
e-mail: info@oxigenszifon.hu
 
 
Az áru átadásakor minden termékhez a hatályos törvényi előírások alapján biztosítjuk a következőket:
 
* magyar nyelvű kezelési utasítás
* minőség- vagy áruosztály-besorolás
* egyes 10.000.- Ft fogyasztói ár alatti készülékekhez garancia jegyet az importőrök nem biztosítanak, a garanciajegy szerepét az eredeti számla tölti be, ezért kérjük, azt minden esetben őrizze meg!
 
A szakszervizek címe minden esetben megtalálható a jótállási vagy garanciajegyen esetleg a termék használati útmutatójának a végén , de a megfelelő szakszerviz elérésében ügyfélszolgálatunk készséggel áll vásárlóink rendelkezésére.
 
72 órás csere
 
Az árucikk 3 munkanapon (72 órán) belül történő meghibásodása esetén, és amennyiben ezt 3 munkanapon belül tudomásunkra hozza ügyfélszolgálatunkon, Ön jogosult a termék cseréjére vagy a vételár visszafizetésére. Amennyiben a hiba a 3 munkanapos határidő után következik be, abban az esetben hivatalos szakszervizbe juttatjuk el a terméket. Kérjük, ügyeljen arra, hogy az árucikk visszafizetésére csak abban az esetben jogosult, ha az hibátlan gyári csomagolásban (gyári tartozékokkal) a számlával és garanciapapírral együttküldi vissza. A visszaküldött hibás eszköz és/vagy tartozék minden esetben eloször tesztelésen esik át. Csere illetve pénzvisszafizetés csak a hiba tényleges megléte esetén lehetséges.
 
Ha a visszaküldött termék hiányos, sajnos nem tudjuk befogadni a terméket. Ez esetben visszaküldjük Önnek azt (ennek költségeit Ön viseli), vagy kérhetjük a hiányzó tartozék árának megtérítését (ez magában foglalhat kézikönyvet, átalakítót, kábelt, stylust stb.). Amennyiben nem tudjuk kicserélni a hiányzó elemet, akkor a Pentaqua Kft. a vásárlótól kárpótlási díj megfizetésére tarthat igényt a hiányzó tartozékra.
 
Amennyiben a tesztelés alatt bebizonyosodik, hogy a készülék hibás, és jogos a 72 órás csere, úgy kollégáink felveszik Önnel a kapcsolatot és megbeszélik Önnel a továbbiakat.
 
Meghibásodás garanciális időn belül
 
Ön a termék meghibásodása esetén, a garanciajegyen feltüntetett márkaszerviz(ek)hez fordulhat javítás céljából. Cserére lehetőséget az adott termék gyártója vagy importőre biztosít (cserejegyet ad, ennek ellenében tudjuk a készüléket üzletünkben kicserélni).
 
Az Ön kérésére garanciaidőn belül cégünk saját költségén juttatja el, a meghibásodott készüléket a szakszervizbe, majd javitás után díjmentesen juttatjuk vissza Önhöz!
 
Felhívjuk figyelmét, hogy a szakszervizek munkáját sajnos nem áll módunkban befolyásolni. Bizonyos esetekben előfordulhatnak hosszabb javítási határidők, amennyiben nem áll rendelkezésre cserealkatrész a meghibásodott készülék javításához.
 
Amennyiben a készülék nem javítható, ezt velünk a szerviz írásban közli és csereigazolást ad ki. Ebben az esetben kollégáink értesíteni fogják Önt, és megbeszélik Önnel a további teendőket.
 
Elállási jog
 
Abban az esetben, ha Ön el kíván állni megrendelésétől, a következők szerint teheti ezt meg:
 
Ön az áru átvételét követő 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól. A terméket eredeti, sértetlen állapotban kell a számlával együtt visszaküldeni címünkre. Cégünk kizárólag sérülésmentes, hiánytalan csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat és a szállítási költséget megtéríteni, kérjük, ezt tartsa szem előtt a döntés során. Az elállási jog gyakorlásával kapcsolatosan felmerülő költségek a Önt terhelik.
 
Amennyiben a visszaküldött csomag a fenti feltételek mindegyikének megfelel, cégünk kötelezettséget vállal arra, hogy a vételárat és a szállítási költséget a hatályos jogszabályokban rögzítetteknek megfelelően, a csomag átvételét követő 30 napon belül hiánytalanul visszautalja.
 
További tudnivalók a garancia és elállás érvényesitéséről:
 
A Korm. r. 5. §a)-f) pontja alapján a felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja a 4. § szerinti elállási jogot szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha a nyolc munkanapos elállási határidő lejárta előtt az értékesítő a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte; olyan áru értékesítése, illetve szolgáltatás nyújtása eseténben, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac értékesítő által nem irányítható ingadozásától függ; olyan áru értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó; hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta; hírlap, folyóirat és időszaki lap értékesítésére vonatkozó szerződés esetében, továbbá szerencsejáték-szerződés esetében.
 
Sérült, törött termékre semmilyen körülmények között nem érvényesíthető a garancia!
 
 

 
 

 
 
ph
Telefon: 06-20-553-1094       Oxigénszifon |  Oxigénpatron |  Megrendelés |  Patroncserehelyek listája ph
Magyar English 
ph